ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СУЧАСНИЙ УРОК
Учитель готується до найкращого уроку все життя. Така духовна і філософська основа профессії і технології нашого труда: щоб дати учням іскорку знань, учителю потрібно увібрати ціле море світла.
В. Сухомлинський
Одним із пріоритетних напрямків реформування освіти на сучасному етапі є розробка и упрова-дження ІКТ у навчальний процес та в управління освітою. Це викликало зміни у сфері освіти і вимагає від усіх учасників процесу освоїти ІКТ. Щоб викладачі краще усвідомили свою роль, вони повинні розуміти, які саме зміни відбуваються. У більшості ПТНЗ іформація доступна; викладачам потрібна можливсть знаходити цю іформацію, обговорювати и та обмнюватися думками з колегами. У доповіді маю висвітлити такі моменти:
-
підвищення рівня теоретичної та методичної підготовки педпрацівнків;
-
удосконалення досвіду самостйної творчої роботи;
-
подальший розвиток навичок самоосвіти.
http://depositfiles.com/files/u2dtbx0g4
|